Passo
Рейтинг

Описание:
Esmu Swedbank kliente jau daudzus gadus un piedalos "vērtīgo prikumu programmā", kopš šāda programma pastāv. Par sakrātajiem punktiem iespējams iegūt dažādas jaukas balvas pec savas izvēles, kas līdz šim man bija sagādājušas patiesu prieku. Šogad, diemžēl, izvēlējos pedikīra salona "Passo" dāvanu kartes 20 Ls vērtībā. Sazvanījos ar salonu, pierakstījos uz pedikīra procedūru un pastāstīju, ka man ir Swedbank dāvanu kartes Ls 20 vērtībā (tieši tik, cik maksā viena pedikīra procedūra). Nezinu, vai meitene ar ko sarunājos, saprata ko saku, jo viņa latviski ar mani nerunāja, bet cerēju, ka, ja jau nesaka, ka nesaprot, viss būs kārtībā un apmaiņa pret dāvanu kartēm varēšu sakopt savas kājiņas. Piektdienas vakarā mazliet ātrāk aizgāju no darba, braucu uz Centra namu, kurš nekādi neietilpst manā ikdienas maršrutā, noparkoju mašīna un devos veikt patīkamo procedūru. Salonā uzreiz sniedzu dāvanau kartes, un uzreiz krievu valodā man paskaidroja, ka vienā procedūrā varot izmantot tikai vienu karti, t.i. kuponu 10 Ls vērtībā, atlikušie Ls 10 man jāpiemaksā, vai tad man bankā neesot paskaidrots. Nē, man bankā nekas netika paskaidrots, arī uz dāvanu kartes nebija pieminēts, ka tā der tikai pus-procedūras apmaksai. Es arī nedomāju, ka bankā kaut kas būtu jāskaidro par kāju kopšanas kārtību, katrā ziņā iepriekšjās reizes, kad saņēmu KOLONNA dāvanu kartes, tās varēja izmantot kā jau dāvanu kartes parasti izmanto - kā apmaiņas līdzekli pret precēm vai pakalpojumiem, bez nekādas pretīgas viltības vai citādiem zemūdens akmeņiem Cik sapratu no Passo administratores, tādu pajoļu kā es, esot daudz - daži esot paņēmuši pat 4 gab. Passo dāvanu kartes un domājuši, ka nu tik bus prieki. Arī viņus gaidīja šāda izcili riebīga aksta duša. Man šķiet, ka šāda rakstura "biznesa viltībiņas" mūsdienās vairs nav pieļaujamas, jo gluži vai neticās, ka bizness tiek būvēts uz pus-iešmauktiem, uz apstulbumu balstītiem ienākumiem. Tā arī perdikīra procedūru nesaņēmu, jo man nebija plānots par to izdot Ls 10, kā arī es principā nevēlos saņemt šāda veida "dāvanas". Pedikīra salona "Passo" apmeklējums man sagādāja patiesu sarūgtiunājumu un pamatīgi sabojāja garastāvokli.
Дата регистрации: Пятница, 13 Ноябрь 2009
Оценить фирму
Качество
Сервис
Цена
Все оценки ( 14 оценок )
  Комментарий вопрос
Имя: Анонимно
Тема:
Тип комментария: позитивный нейтральный негативный
Язык:
Транслит: Включить
рус/лат
Translit
Комментарий:
Введите символыThis image contains a scrambled text, it is using a combination of colors, font size, background, angle in order to disallow computer to automate reading. You will have to reproduce it to post on my homepage
Все комментарии ( 2 Темы, 3 комментария )
 
Последние комментарии
Тема Автор Ответов Просмотров Последний комментарий
Uzas Анонимно 2 539
Анонимно
2015-10-18 13:25:01
Molodci Анонимно 1 461 молодци
Анонимно
2010-01-18 15:51:52
Последние оценки
Анонимно
Doverie k salonu est,vse ponravilosj+
10 из 10
Анонимно
Без комментария
1 из 10
Анонимно
Мне салон очень понравился! Работают профессионалы. Колектив очень приятный и доброжелательный! Обслуживание на 10тку.
10 из 10
Анонимно
Без комментария
10 из 10
Анонимно
Без комментария
10 из 10